Durere la stomatolog? Uită de aceasta, la Crystal

Dacă te sperie gândul că poți resimți durere la stomatolog, informațiile acestea sunt pentru tine. Există pacienți care dezvoltă stări anxioase atunci când știu că urmează să viziteze cabinetul medicului dentist. La Crystal Dental Clinic ne pasă de pacienții noștri și de confortul lor. Pentru anumite intervenții medicale, utilizăm tehnici de sedare folosite pe scară largă, atât în SUA cât și în Europa.

Cum poți evita să simți durere la stomatolog?

Pentru pacienții care suferă de teama că pot resimți durere, oferim posibilitatea de a opta pentru o procedură de sedare. Aceasta poate fi de mai multe tipuri:

1. Sedare ușoară
  2. Sedare medie
  3. Sedare profundă
  4. Sedare totală

Informații utile referitoare la metodele de sedare

Tipul de anestezie ce urmează a fi administrat unui pacient este decis de medicul stomatolog, în funcție de starea pacientului și de durata și intensitatea actului medical ce urmează a fi desfășurat. Este bine să știi că sedarea este un proces diferit de anestezie, care îți va permite să nu resimți durere la stomatolog. Sedarea ușoară și cea medie îi oferă pacientului o ușoară stare euforică, pacientul fiind în permanență conștient și cooperant.

În sedarea profundă și cea totală pacientul alternează între stare de conștiență și cea de pierdere a cunoștinței pentru o scurtă perioadă. Pacientul poate fi complet adormit și nu va resimți deloc durere. Acest tip de sedare se realizează pe cale aeriană sau intravenoasă, iar recuperarea poate dura aproximativ 15 minute.

Este bine să știi ca tehnicile de sedare utilizate în cadrul Crystal Dental Clinic se adresează atât adulților cât și copiilor. Nimeni nu va mai resimți durere la stomatolog.

Atunci când urmează să vizitezi o clinică stomatologică asigură-te că aceasta deține toate avizele necesare și medici cu experiență în acest domeniu. Pentru a-ți oferi un plus de încredere, Crystal Dental Clinic este avizat de Ministerul Sănătății pentru procedurile efectuate pacienților.

Ai grijă de zâmbetul tău! Uită de durere la stomatolog și programează acum următoarea ta vizită.