Bine de știut

Tu foloseşti aţa dentară şi apa de gură?

Deosebit de utilă pentru curăţarea corectă a dinţilor, aţa dentară nu trebuie să lipsească din trusa noastră pentru igiena orală. Periajul dentar este insuficient pentru a înlătura placa dentară, deoarece bacteriile sunt așezate și în părțile laterale ale dinților, unde periuța nu poate ajunge. Placa bacteriană este principala cauză a cariilor dentare și parodontopatiilor, de aceea se recomandă utilizarea zilnică a aţei dentare, după periaj.

Pentru ca folosirea aţei dentare să fie eficientă, respectaţi următoarele recomandări:

• Folosiţi cam 45 cm de aţă şi înfăşuraţi capetele aţei în jurul degetului din mijloc de la fiecare mână, lăsând 3-5 cm pentru lucru.
  • Treceti cu grijă aţa prin spaţiul interdentar şi curăţati fiecare suprafață dentară dinspre gingie spre marginea dintelui, pentru a îndepărta resturile alimentare şi placa bacteriană din aceste zone.
  • Mişcaţi aţa uşor în sus şi în jos între dinţi, ţinând-o drept între degetul mare şi degetul arătător.
  • Curbaţi aţa uşor la baza fiecărui dinte, pentru a curăţa sub baza gingiei. Nu rupeţi şi nu forţaţi aţa, pentru că puteţi tăia sau răni ţesutul gingival, foarte sensibil.
  • Curăţaţi fiecare dinte cu o altă porţiune curată a aţei.
  • Pentru a scoate aţa, folosiţi aceeaşi mişcare în sus şi în jos pentru a o scoate uşor dintre dinţi.
  • Suplimentați folosirea aței dentare cu cea a periuțelor interdentare speciale.
  • Clătiți-vă bine cu apă de gură pentru a elimina reziduurile alimentare și cele de placă bacteriană.

Vrei să afli mai multe despre sănătatea orală?

Distribuie pe Facebook
Distribuie pe WhatsApp
Distribuie pe LinkedIn
Distribuie pe Email
Distribuie pe Facebook
Distribuie pe WhatsApp
Distribuie pe LinkedIn
Distribuie pe Email

Te-ar mai putea interesa:

Chirurgia Ortognată

Chirurgia ortognatică este o intervenție de corectare a poziției defectuoase a maxilarului sau mandibulei, care, netratată poate provoca multiple afecțiuni în timp, de la aspectul fizic,

Citește mai departe

Bună!

Numele meu este Camelia Anghel și te voi contacta de îndată ce vei completa formularul ☺️

Prin intermediul acestui formular te poți programa pentru un tratament stomatologic, pentru a-ți achiziționa unul dintre abonamentele noastre sau pentru a beneficia de una dintre promoțiile noastre disponibile acum.