Articolul 1. Organizatorul campaniei
Art. 1.1. Campania ”Hai la drum cu Crystal!” (numita în cele ce urmează și „Campania”) este organizata de CRYSTAL DENTAL CLINIC SRL persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, sector 3, Str. Olteni nr. 10, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/13295/06.10.2003, CUI 15790838. In continuare, CRYSTAL DENTAL CLINIC S.R.L. va fi numit “Organizator”.
Art. 1.2. Decizia de derulare a campaniei promoționale conform regulilor din prezentul regulament („Regulamentul”) este finală și obligatorie pentru orice participant la Campanie („Participant”).
Art.1.3. Regulamentul oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România. Regulamentul este disponibil, in format electronic, in mod gratuit, oricarei persoane interesate, pe durata Campaniei, prin publicarea acesteia pe website-ul https://crystaldentalclinic.ro/regulament-tombola.
Art. 1.4. Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica oricare din condițiile stabilite în prezentul Regulament în perioada desfășurării Campaniei, din motive intemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări, prin publicarea lor pe website-ul https://crystaldentalclinic.ro/regulament-tombola Organizatorul va putea modifica Regulamentul, pe parcursul Campaniei, prin intocmirea de Acte aditionale la prezentul Regulament.
Articolul 2. Denumire. Durata. Locul desfășurării.
Art. 2.1. Campania promotionala poarta denumirea ”Hai la drum cu Crystal!”
Art. 2.2. Campania promotionala se desfasoara în perioada 1 septembrie 2023-31 august 2024 si online pe site-ul https://crystaldentalclinic.ro
Articolul 3. Mecanismul Campaniei
Art. 3.1. Înscrierea la concurs se va realiza prin achizitionarea unor abonamente de servicii stomatologice care vor cuprinde:
de la Organizatorul campaniei, in valoare de minim 600 (sasesute) lei în perioada 1.09.2023- 31.08.2024, cu extragerea fizica, prin tragere la sorti, in data de 05.09.2024, folosind opțiunea „RANDBETWEEN” din Microsoft Excel.
Art. 3.2. Abonamentele de servicii stomatologice vor putea fi achizitionate de la Organizatorul campaniei, fie fizic (de la sediul Organizatorului) fie online, de pe site-ul Organizatorului.
Art.3.3. Dupa data incheierii Campaniei, abonamentele stomatologice descrise mai sus, nu mai sunt incluse in Campanie. Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii sau continuitatii Campaniei.
Articolul 4. Dreptul și condițiile de participare
Art. 4.1. De aceasta campanie beneficiaza orice persoana fizica, ce a împlinit vârsta de 18 ani la data începerii Campaniei, cetăţeni români sau cetăţeni străini, cu domiciliul sau reşedinţa în România, având capacitate deplină de exerciţiu, persoane ce nu se regăsesc in vreunul din cazurile de excludere menţionate mai jos, care achiziţionează abonamente de servicii stomatologice de minim 600 (sasesute) lei, in Perioada Campaniei şi se înregistrează în Campanie prin oricare din modalităţile descrise mai jos (denumite în continuare „Participanţi”).
Art.4.2. La Campanie, nu au drept de participare urmatoarele persoane
– prepusii, inclusiv insa fara a se limita la angajatii Organizatorului, ai societatilor implicate in organizare si desfasurarea Campaniei, ai prestatorilor de servicii de orice fel ai Organizatorilor, precum si membri familiilor acestora.
Art.4.3. Prin inregistrare in cadrul prezentei Campanii, se considera ca Participanti au citit, inteles au cunoscut si acceptat integral, expres si neechivoc prezentul Regulament.
Articolul 5. Modul de desfășurare a campaniei promoționale
Art. 5.1. Fiecare Participant la Campanie care achizitioneaza abonamente de servicii stomatologice de la Organizatorul Campaniei, fie fizic, fie online, in valoare de minim 600 (sasesute) lei în perioada 1.09.2023-31.08.2024 va intra automat la tombola pentru extragerea la sorți a următoarelor premii:
Valoarea totala a premiilor este de 127.131,23 incluzand TVA si impozitul pe premii aferent.
Premiile nu pot fi preschimbate în bani total sau parțial.
Extragerea se va desfășura pe data de 05.09.2024.
Art. 5.2. Participantii care achizitioneaza abonamente de servicii stomatologice de la Organizatorul Campaniei, fie fizic, fie online, in valoare de minim 600 (sasesute) lei în perioada 1.09.2023-31.08.2024 vor fi inscrisi automat la tombola, urmand a fi identificat prin numele, numarul de telefon si adresa de e-mail cu care s-au inscris in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere.
Art. 5.3. O persoana identificata prin acelasi nume, numar de telefon si adresa de e-mail poate castiga un singur premiu, fie el mic, mediu sau mare.
Art.5.4. Participantii pot depune contestatie in legatura cu desfasurarea Campaniei la numarul de telefon 0728838968 luni-vineri intre ele 9-18 (exceptand sarbatorile legale) pe toata durata de desfasurare a Campaniei sau prin email la adresa [email protected] sau prin posta, la adresa strada Olteni nr 10, Sector 3, Bucuresti. Dupa terminarea Campaniei nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de Organizator.
Articolul 6. Condiții de validare
Art. 6.1. Pentru ca un Participant sa fie considerat valid, trebuie sa indeplineasca cumulativ următoarele:
Art. 6.2. Fiecare participare este validata preliminar la momentul inscrierii in Campanie. In acest sens, pentru fiecare inregistrare in cadrul prezentei Campanii, Participantul va primi din partea Organizatorului, imediat, prin aceeasi modalitate prin care s-a facut inscrierea un mesaj de raspuns, prin care este informat in mod corespunzator cu privire la situatia inscrierii sale.
Articolul 7. Desemnarea castigatorilor prin extragere. Inmanarea premiului
Art.7.1. Premiile nu pot fi preschimbate în bani total sau parțial.
Art.7.2. Extragerea se va face prin tragere la sorti, in data de 05.09.2024, folosind opțiunea „RANDBETWEEN” din Microsoft Excel.
Art.7.3. Extragerea se va face in prezenta Comisiei formata din urmatoarele persoane – Blaj Sorina-Daniela, Panciu Catalin si Vaduva Dumitru.
Art. 7.4. Castigatorii vor fi anunțati incepand cu data de 6.09.2024 prin telefon si pe adresa de email. Numele castigatorilor vor fi publicate pe canalele de social media si pe site-ul Organizatorului Campaniei, incepand cu data de 6.09.2024.
Art.7.5. Pentru a putea intra în posesia premiului, castigatorii trebuie sa se prezinte cu cartea de identitate la sediul Organizatorului Campaniei.
Art. 7.6. Organizatorul nu este obligat să comunice cu niciun participant necâștigător.
Articolul 8. Extragerea castigatorilor
Art. 8.1 Desfășurarea extragerii
– Extragerea se va desfășura în data de 05.09.2024.
Art.8.2. Castigatorul are la dispoziție 30 de zile să confirme castigarea premiului, fie prin prezentarea fizic la sediul Organizatorului Campaniei, fie prin comunicarea pe adresa de email – [email protected].
Art. 8.3. Desfășurarea extragerii
Se vor extrage: 7 (sapte) castigatori, plus 14 (patrusprezece) rezerve, adica, 21 (douazecisiunu) persoane, pe premiu.
Dacă în termen de 30 de zile, castigatorul nu confirma premiul, fie prin prezentarea fizic la sediul Organizatorului Campaniei, fie prin comunicarea pe adresa de email [email protected], ne rezervam dreptul de a contacta rezerva. În cazul în care prima rezerva nu răspunde în termen de 30 de zile, va fi contactata următoarea rezerva. Dacă rezervele nu vor confirma premiul, aceasta va fi reportat.
Articolul 9. Taxe și impozite
Art. 9.1. Organizatorul Campaniei nu este răspunzător pentru plata taxelor, impozitelor sau altor obligatii financiare legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campania promotionala, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il vireze la bugetul de Stat, conform prevederilor Codului fiscal.
Art. 9.2. Prezenta Campanie se desfășoară cu scopul creșterilor de abonați.
Articolul 10. Forţă majoră. Caz fortuit
Art. 10.1. Pentru scopul acestui Regulament, forţă majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament. Cazul fortuit este un eveniment care nu putea fi prevăzut şi nici împiedicat de către Organizator.
Art. 10.2. Dacă o situaţie de forţă majoră sau caz fortuit împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1351 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forţa majoră sau cazul fortuit, este obligat să comunice participantilor la Campanie cazul existent în termen de 5 zile lucrătoare de la apariţia cazului de forță majoră sau fortuit.
Articolul 11. Litigii
Art. 11.1. Orice reclamație având ca obiect „Campania” poate fi adresată în scris la adresa sediului social al Organizatorului specificata în acest Regulament sau trimisă pe mail la [email protected] in termen de maxim 7 zile calendaristice de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.
Art. 11.2. Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Articolul 12. Intreruperea campaniei promotionale
Art. 12.1. Organizatorul își rezerva dreptul de a întrerupe, suspenda sau inceta campania promotionala oricand pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afisare pe website, semnalizare in clinica stomatologica, etc.), neputand fi obligat la plata vreunei sume banesti cu titlu de despagubire.
Articolul 13. Regulamentul campaniei promoționale
Art. 13.1. Regulamentul campaniei promoționale este afișat și disponibil gratuit pe site-ul oficial al Organizatorului la adresa https://crystaldentalclinic.ro/regulament-tombola pe toata perioada de desfășurare a Campaniei.
Art. 13.2. Simpla participare la aceasta Campanie echivalează cu/implică cunoaşterea şi acceptarea integrală şi necondiţionată de către orice Participant a prevederilor şi aplicării prezentului Regulament în ceea ce priveşte Campania.
Articolul 14. Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Art.14.1. Date privind operatorul de date cu caracter personal și împuternicitul.
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi preluate de catre:
CRYSTAL DENTAL CLINIC SRL persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, sector 3, Str. Olteni nr. 10, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/13295/06.10.2003, CUI 15790838 (denumită în continuare „Operatorul”).
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
CRYSTAL DENTAL CLINIC SRL persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, sector 3, Str. Olteni nr. 10, telefon: 021 320 99 50/0723 503 525, e-mail: [email protected],
Art.14.2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:
(1) nume;
(2) prenume;
(3) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
(4) adresa de e-mail
(5) data nasterii
(6) codul numeric personal
(7) adresa postala, pentru livrarea premiilor
(8) localitatea de reședință
Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la reținerea și virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale în vigoare și doar pentru a putea verifica dacă varsta Participantilor este conform Regulamentului.
Adresa poștală va fi solicitată doar pentru livrarea premiilor, si doar participantilor castigatori, validati.
Art.14.3. Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(1) organizării și desfășurării Campaniei;
(2) desemnarii si validarii castigatorilor;
(3) atribuirii premiilor si îndeplinirii obligatiilor fiscale si financiar-contabile ale Operatorului.
Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul consimtamantului si/sau al interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
Art.14.4. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului CRYSTAL DENTAL CLINIC SRL în calitate de subimputernicit, precum și autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Art.14.5. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar în care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunand Împuternicitului și Sub Imputernicitilor obligații similare.
Art.14.6. Drepturile persoanelor vizate
În vederea asigurarii unei prelucrari echitabile și transparente, Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, următoarele drepturi:
(1) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
(2) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(3) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(4) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal;
(5) dreptul la restrictionarea prelucrării;
(6) dreptul de a se opune prelucrării, exceptand cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul;
(7) dreptul la portabilitate a datelor;
(8) dreptul de a depune o plangere în fata Autoritatii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.
Participanții își pot exercita drepturile menționate anterior fie apeland numarul de telefon nr. telefon 0728838968 fie printr-o cerere scrisă, datata, semnată și adresata Operatorului la adresa Olteni nr 10, Sector 3, Bucuresti sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail [email protected]
Art.14.7. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. În situația în care Operatorul/ Împuternicitul primește date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijloacele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.
Art.14.8. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impună Împuternicitului precum și Sub Imputernicitilor obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societățile comerciale implicate în organizarea prezentei Campanii, în scopul includerii acestor date cu caracter personal în baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, în scopul participarii la Campanie, identificării și validării ca și castigator, înmânării și primirii premiului.
Art.14.9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
Art.15. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Prezentul înscris a fost redactat într-un exemplar original, ce se păstrează în arhiva societății profesionale notariale, şi 3 (trei) duplicate, din care s-au eliberat părţii 2 (două) duplicate.
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.R.L.
prin administrator, BLAJ SORINA-DANIEL
Am învățat că, pe lângă igiena și sănătatea orală, un zâmbet natural și încrezător este o trăsatura de rafinament, definitorie pentru personalitatea pacienţilor noștri. Din acest motiv, echipa noastră de medici stomatologi vă oferă mai mult decât un tratament dentar. Paleta noastră completă de servicii dentare este croită astfel încât să ofere fiecărui zâmbet sănătate şi încredere.