Durere la stomatolog? Cauze și diferența Crystal

Simți durere la stomatolog și asta îți creează teamă? Este momentul să uiți de această senzație apelând la serviciile Crystal Dental Clinic.

Probabil unul dintre motivele care te fac să nu calci pragul cabinetului este acea durere la stomatolog pe care o poți resimți. Pentru a uita de acest aspect, Crystal Dental Clinic te întâmpină cu proceduri de sedare adaptate fiecărui pacient.

Sedarea te ajută să uiți de durere la stomatolog

Sedarea este o tehnică diferită de anestezie. Această procedură elimină stresul și anxietatea cauzate de procedurile stomatologice. Te ajută să te relaxezi profund, iar la finalizarea intervenție nu îți vei aminti ce ai simțit în timpului actului medical și te vei bucura din plin de rezultatul obținut. În funcție de sensibilitatea pacientului și de intervenția ce urmează a fi realizată, medicul decide tipul sedării ce va fi utilizată. Aceasta poate fi ușoară, medie, profundă sau totală. Oricare ar fi alegerea, garantat nu vei simți durere la stomatolog.

Inhalosedare pentru un plus de confort

La Crystal Dental Clinic facem tot ce stă în putere pentru ca tu să nu resimți durere la stomatolog. Inhalosedarea este o procedura clinică ce îți va oferi o senzație de detașare, ceea ce înseamnă că nu vei simți deloc durere dar vei fi conștient pe toată durata tratamentului. Presupune aplicarea unei măști nazale cu ajutorul căreia se inhalează un amestec de peroxid de azot în combinație cu oxigen. Rezultă de aici un gaz ilariant care îți oferă proprietăți sedative și te ajută să uiți de durere la stomatolog.

Fie că optezi pentru sedare sau inhalosedare, este bine să știi că deținem toate avizele necesare pentru a realiza aceste proceduri la Crystal Dental Clinic. Utilizăm un aparat de anestezie de ultimă generație și  monitorizăm funcțiile vitale pe toată durata procedeului. Un medic ATI este prezent în permanență la clinică.

Dacă și tu îți dorești să uiți de durere la stomatolog, apelează cu încredere la serviciile Crystal Dental Clinic, pentru că meriți întotdeauna servicii de top.